![]() ![]() |
Pentru că ne dorim ca dumneavoastră să fiți pe deplin mulțumită de produsele comandate și ca să purtați numai ceea ce vi se potrivește, atât ca mărime, cât și ca stil, returnarea produselor este gratuită pentru orice comandă, iar procesul de returnare este foarte simplu! Trebuie doar să ne anunțati de intenția de retur prin intermediul acestui formular, pe e-mail, la adresa contact@dasha.ro sau la nr de telefon 0378.11.99.39. | |
![]() |
Magazinul nostru oferă o perioadă de 30 de zile calendaristice din momentul primirii coletului, timp în care ne puteți înștiința de intenția dumneavoastră de a face retur. Pentru îmbunătățirea calității produselor și serviciilor oferite clienților noștri vă vom fi recunoscători dacă ne veți spune motivele returnării. Vă mulțumim! |
Nu în ultimul rând, vă informăm că aveți la dispoziție două modalități de compensare a returului:
1. | ![]() |
Înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe www.dasha.ro. |
2. | ![]() |
Primirea contravalorii produsului returnat (valoarea acestuia în momentul achiziției). |
Vă rugăm ca odată cu solicitarea de returnare să specificați și modalitatea de compensare aleasă.
1. Dacă alegeți înlocuirea produsului cu un alt produs disponibil pe www.dasha.ro iar valoarea celui din urmă este diferită de cea a produsului returnat, vom proceda astfel:
- dacă produsul ales de dumneavoastră este mai ieftin, vă vom returna diferența în contul bancar.
- dacă produsul ales este mai scump, veți plăti diferența ca în cazul oricărei alte comenzi, ramburs, la primirea coletului sau în avans, prin transfer bancar.
2. În cazul în care optați pentru rambursarea banilor, vă rugăm să ne comunicați pe e-mail, la aceeași adresă, următoarele informații: codul IBAN, de 24 de caractere, precum și numele întreg al titularului cardului.
Returnarea banilor se face exclusiv prin cont bancar, coletele care sunt trimise către noi în sistem ramburs, nu se primesc. Plata returului se face în 5 zile lucrătoare de la confirmarea primirii returului și a tuturor informațiilor necesare pentru a face plata (IBAN corect și titularul contului).
Costul transportului pentru returnarea produselor va fi suportat integral de noi. După ce ne inștiințați de intenția de a face retur, noi vom face o solicitare de ridicare catre o firma de curierat.
Dacă doriți să efectuați returul în alte condiții, dumneavoastră trebuie să achitați contravaloarea returnării.
Ne rezervam dreptul de a nu oferi serviciul de retur gratuit daca din istoricul de client rezulta o rata de retur mai mare de 30%.
SC Dasha Online SRL, Splaiul Independenței, Nr. 319, Corp OB 17, Sector 6, București.
Vă rugăm să folosiți doar adresa de mai sus și nu adresa sediului social.
Pentru orice alte detalii sau informații, nu ezitați să ne contactați prin e-mail, la adresa contact@dasha.ro sau telefonic la numărul 0378.11.99.39 (disponibil de luni până vineri, în intervalul orar 09.00- 16.00).
Vă răspundem cu plăcere, în cel mai scurt timp.
- Să ne înștiințați prin e-mail, telefon sau formularul din site, în termen de 30 zile calendaristice, de intenția dumneavoastră de a returna unul sau mai multe produse.
- Produsul să nu prezinte semne de purtare, semne de uzură sau consum.
- În momentul predării către firma de transport, produsul împreună cu ambalajul producatorului trebuie împachetate corespunzator, cel puțin într-o altă cutie sau pungă pentru a nu se deteriora în timpul transportului, astfel încât să nu prezinte urme de deteriorare legate de împachetare.
- Ne rezervăm dreptul de a refuza și implicit de a trimite înapoi către dumneavoastră orice produs care nu îndeplinește întocmai condițiile de returnare, este uzat fizic sau deteriorat.
- Produsele din categoria "Dresuri" nu se pot returna, din motive de igienă.
Notă: Vă recomandăm să probați pantofii pe o suprafață moale: covor, mochetă, etc., pentru a preveni deteriorarea produsului, în cazul în care doriți să îl returnați.
Dasha Online SRL își rezervă dreptul de a refuza retururile care nu se încadrează în această politică de returnare. Excepție fac doar cazurile în care produsele au defect de fabricație.
Pentru articolul/produsul cumpărat din magazinul nostru online, oferim o garanție comercială de 30 de zile de la data cumpărării, doar în cazul respectării tuturor recomandărilor de întreținere de mai jos.
Articolul/produsul cumpărat nu reprezintă un produs de folosință indelungată și trebuie utilizat potrivit recomandărilor de întreținere de mai jos.
Garanția acordată nu afectează drepturile conferite prin lege consumatorului și este în concordanță cu prevederile OG nr. 21/1992 privind Protecția Consumatorilor cu modificările ulterioare și legea nr. 449/2003.
În cazul unor reclamații, vă rugăm să vă adresați echipei DASHA ONLINE SRL la adresa contact@dasha.ro sau la numarul de telefon 0378.11.99.39, iar ulterior pentru soluționarea reclamației va trebui să expediati produsul în cutia originală, cu eventualele accesorii.
Modalități de asigurare a garanției:
• Repararea produsului
• Înlocuirea produsului
• Reducere de preț în funcție de natura deficiențelor calitative
• Termenul de solutionare a unei garantii este de 15 zile calendaristice