Pagina se incarca

Returnarea produselor

Dacă, din orice motiv, dupa ce ați recepționat comanda, nu sunteți mulțumită de produsele primite, le puteți returna fără probleme. Dreptul de retur este valabil atât pentru persoanele fizice cât și pentru cele juridice. Este necesar doar să ne anunțați de intenția dumeavoastră pe e-mail (contact@dasha.ro) sau la telefon 0378.11.99.39.

Magazinul nostru ofera o perioada de 30 de zile calendaristice din momentul primirii coletului, timp in care ne puteti instiinta de intentia dumneavoastra de a face retur.

Pentru îmbunătățirea calității produselor și serviciilor oferite clienților noștri vă vom fi recunoscători dacă ne veți spune motivele returnării. Vă mulțumim!

Nu în ultimul rând, vă informăm că aveți la dispoziție două modalități de compensare a returului:
1. Înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe www.dasha.ro.
2. Primirea contravalorii produsului returnat (valoarea acestuia în momentul achiziției).
Vă rugăm ca odată cu solicitarea de returnare să specificați și modalitatea de compensare aleasă.

1. Dacă alegeți înlocuirea produsului cu un alt produs disponibil pe www.dasha.ro iar valoarea celui din urmă este diferită de cea a produsului returnat, vom proceda astfel:
- dacă produsul ales de dumneavoastră este mai ieftin, vă vom returna diferența în contul bancar.
- dacă produsul ales este mai scump, veți plăti diferența ca în cazul oricărei alte comenzi, ramburs, la primirea coletului sau în avans, prin transfer bancar.


2. În cazul în care optați pentru rambursarea banilor, vă rugăm să ne comunicați pe e-mail, la aceeași adresă, următoarele informații: codul IBAN, de 24 de caractere, precum și numele întreg al titularului cardului.
Returnarea banilor se face exclusiv prin cont bancar, coletele care sunt trimise către noi în sistem ramburs, nu se primesc.
Plata returului se face în 5 zile lucrătoare de la confirmarea primirii returului și a tuturor informațiilor necesare pentru a face plata (IBAN corect și titularul contului).

Costuri de returnare:
Transportul pentru returnarea produselor trebuie să se facă prin aceeași companie de curierat prin care ați primit coletul inițial și costul va fi suportat integral de noi. După ce ne inștiințați de intenția de a face retur, noi vom face o solicitare de ridicare.
Dacă doriți să efectuați returul în alte condiții, dumneavoastră trebuie să achitați contravaloarea returnării.

Adresa pentru returnarea produselor este:

SC Dasha Online SRL, Splaiul Independenței, Nr. 319, Corp OB 12-150, Sector 6, București

Pentru expedierea produselor returnate vă rugăm să folosiți doar adresa de mai sus și nu adresa sediului social.


Daca doriti sa returnati un produs, accesati formularul de retur aici -> FORMULAR DE RETUR

Prezentul formular se trimite înapoi completat doar daca doriți să vă retrageți din contract.

 

Condiții pentru returnarea produselor:

- Să ne înștiințați prin e-mail, sau prin intermediul formularului de retur de pe site în termen de 14 zile calendaristice, de intenția dumneavoastră de a returna unul sau mai multe produse.
- Produsul să nu prezinte semne de purtare, semne de uzură sau consum.
- În momentul predării către firma de transport, produsul împreună cu ambalajul producatorului trebuiesc împachetate corespunzator, cel puțin într-o altă cutie sau pungă pentru a nu se deteriora în timpul transportului, astfel încât să nu prezinte urme de deteriorare legate de împachetare.
- Ne rezervăm dreptul de a refuza și implicit de a trimite înapoi către dumneavoastră orice produs care nu îndeplinește întocmai condițiile de returnare, este uzat fizic sau deteriorat.
- Produsele din categoria "Dresuri" nu se pot returna, din motive de igienă.
Notă: Vă recomandăm să probați pantofii pe o suprafață moale: covor, mochetă, etc., pentru a preveni deteriorarea produsului, în cazul în care doriți să îl returnați.

Dasha Online SRL își rezervă dreptul de a refuza retururile care nu se încadreazăînaceastăpolitică de returnare.
Excepție fac doar cazurile în care produsele au defect de fabricație.

 

GARANȚIA


Pentru articolul/produsul cumpărat din magazinul nostru online, oferim o garanție comercială de 30 de zile de la datacumpărării, doar în cazul respectării tuturor recomandărilor de întreținere de mai jos.

Articolul/produsul cumpărat nu reprezintă un produs de folosință indelungată și trebuie utilizat potrivit recomandărilor de întreținere de mai jos.

Garanția de conformitate acordată nu afectează drepturile conferite prin lege consumatorului și este în concordanță cu prevederile OG nr. 21/1992 privind Protecția Consumatorilor cu modificările ulterioare și legea nr. 449/2003.

În cazul unor reclamații, vă rugăm să vă adresați echipei DASHA ONLINE SRL la adresa contact@dasha.ro, iar ulterior pentru soluționarea reclamației va trebui să prezentați factura de cumpărare a produsului respectiv și produsul în cutia originală, cu eventualele accesorii.

Modalități de asigurare a garanției:


• Repararea produsului
• Înlocuirea produsului
• Reducere de preț în funcție de natura deficiențelor calitative

Recomandări generale privind îngrijirea produselor comercializate de DASHA ONLINE SRL:

1. Se interzice cu desăvârșire spalărea produselor de încălțăminte în mașina de spălat!

2. SC Dasha Online SRL nu răspunde pentru defectele apărute ca urmare a utilizării sau întreținerii incorecte a produsului respectiv, precum și pentru disconfortul provenit din purtarea încălțămintei de mărime nepotrivită.

3. După fiecare purtare, încălțămintea se curăță și se pune pe șanuri potrivite ca mărime și format. Pentru a crea condiții igienice de purtare și a mări durata de folosire, se recomandă purtarea alternativă a 2-3 perechi de încălțăminte într-o perioada de timp. Este interzisăspălarea cu apă a încălțămintei sau spălarea în mașina de spalat rufe. Nu se folosesc înălbitori.

4. Produsele umede se usucă lent, la temperatura camerei, ferite de contactul direct cu sursele de căldură. Nu folosiți uscarea la ventilator, calorifer, foc, uscător de păr sau alte surse de căldură.

5. Fețele încălțămintei se vor feri de lovituri directe.

6. Fețele și talpa pantofilor trebuie protejate de contactul cu solvenți, smoală, bitum moale sau alte materiale corozive. De asemenea, evitați agățarea sau călcarea în obiecte metalice ascuțite, resturi de sticlă etc.

7. În cazul pantofilor cu tocul sau cu talpa îmbrăcată în piele și cusături aplicate pe talpă, SC Dasha Online SRL nu poate fi făcută responsabilă pentru defectele aparute ca urmare a imperfecțiunilor drumurilor, trotuarelor sau terenurilor unde s-au folosit pantofii.
8. Nu lăsați gențile la soare sau la lumină. Culoarea se poate modifica.
9. Nu folosiți în procesul de curățare a genților acetonă sau alți solvenți duri.
10. Nu purtați lucruri grele într-o geantă de piele, deoarece se va deforma.
11. Nu pulverizați parfum pe produse.

Curățarea încălțămintei:


Pantofii cu fața din piele naturală cu suprafațalucioasă, se îngrijesc prin aplicarea unui strat de cremă de pantofi la culoare sau neutră, cu ajutorul unei carpe moi, după ce în prealabil au fost îndepărtate resturile de praf sau murdărie cu o carpa umedă. Petele de grăsime sau impurități se îndepărtează cu o cârpă înmuiată în soluție apoasă de detergent.

Pantofii cu fețe din piele naturală - antilopă, suede sau nabuc - se îngrijesc cu ajutorul unei carpe moi, uscate sau a unei perii cu peri moi.

Nu folosiți apă deoarece fața materialului s-ar putea păta. Petele de ulei sau grăsime se îndepărtează folosind o soluție contra petelor, specială pentru pielea de antilopă sau nabuc.

În ambele situații este contraindicată folosirea unor perii aspre, deoarece acestea pot produce deteriorări ale fețelor pantofului.

Articolele din alte materiale și materialele textile se vor curăța cu ajutorul unei carpe moi. Este interzisă folosirea detergenților lichizi, deoarece aceștia conțin solvenți care atacă materialul de bază al pantofilor în cauză. Încălțămintea cu fețe textile se recomandă a fi purtată pe timp uscat.