Pagina se incarca

Termenii si condițiile campaniei de licitatie

  1   Organizatorul campaniei

 

   1.1   Organizatorul campaniei "Licitatie" este DASHA ONLINE S.R.L (denumit in continuare "Dasha") cu punctul de lucru în  București, Sector 6, Splaiul Independentei, nr. 319, Sema Parc, Corp OB 17, înregistrată la Registrul Comerțului  cu J10/577/16.09.2010, RO 27394381

 

 

   2   Definiții

 

   2.1   "Campania Licitatie"/ "Licitatie" - este o campanie in cadrul careia, pentru produsele selectate de Organizator din site-ul www.Dasha.ro, modalitatea de achizitie va urma principiul unei licitatii, in sensul ca se va cumpara produsul ales de Clientul Dasha prin manifestarea acordului de plata a pretului ofertat de Organizator pentru o perioada limitata de timp, in conditiile disponibilitatii produsului pe stoc si participarii clientilor la campanie conform termenilor si conditiilor.

Campania este organizata online, fara intermedierea unui comisar de licitatie și se desfășoară exclusiv pe website-ul www.Dasha.ro.

 

   2.2   Client Dasha.ro - este orice persoana fízica, care are vârsta de peste 16 ani și care achiziționează un produs de pe website-ul  www.Dasha.ro .  

Comunicarea directa cu Clientul Dasha se va face prin intermediul aplicatiei whatsapp si reprezinta aceeptul Clientului Dasha de a folosi aceasta cale de comunicare. Suplimentar, în fara raportului dintre Clientul Dasha și Organizator, Organizatorul va putea folosi și alte mijloace de comunicare și promovare a campaniei sale, precum profilele de socializare, poșta electronică, newsletter ș.a.

 

   2.3   "Produsele din campanie" - produsele disponibile pentru a fi achizitionate in sistemul Campaniei “Licitatie” vor fi produsele marcate de Organizator în acest sens, prin indicarea pe pagina produsului a modulului de licitatie.

 

 

   3   Perioada de desfășurare

 

   3.1   Organizatorul va realiza Campania “Licitație” pe termen nelimitat pe site- ul  www.dasha.ro.

 

   3.2   Produsele marcate pentru a face obiectul Campaniei “Licitație” vor fi expuse temporar pe site-ul www.dasha.ro,  in functie de disponibilitatea produsului pe stoc si de participarea Clientilor Dasha la campanie conform termenilor si conditiilor.

 

   3.3   Perioada in care un produs face obiectul Campaniei “Licitație” este marcata la nivelul paginii de produs si se poate modifica in functie de stocul disponibil si de preturile ofertate de Clientii Dasha.

 

 

   4   Mecanismul Campaniei

 

   4.1   Clienții Dasha vor putea participa la Campania “Licitație” pentru oricare dintre produsele care fac obiectul Campaniei, dar nu vor putea oferta pretul decât pentru un singur produs expus în Campanie. Clientii Dasha nu se vor putea înscrie  concomitent în Campanie pentru două sau mai multe produse marcate.

 

   4.2   Un produs va fi expus în pentru o durata prestabilită, fiind indicate data de începere a Campaniei și data de finalizare a Campaniei pentru produsul respectiv. Pe durata Campaniei, prețul produsului se va reduce în mod continuu, rezultând praguri de preț pentru care produsul poate fi cumpărat în cadrul Campaniei. Fiecare prag de pret va corespunde unei zile sau unei perioade de zile consecutive.

 

4.3. Clientul Dasha va cumpăra produsul ales dacă sunt îndeplinite următoarele condiții:

a. a oferit pragul de preț corespunzător unei zile din cadrul Campaniei;

b. produsul este în stocul Organizatorului la data corespunzătoare pragului de preț oferit de Clientul Dasha în cadrul Campaniei;

c. ordinea de înregistrare a ofertei Clientului Dasha permite asigurarea produsului în stocul Organizatorului la data corespunzătoare pragului de preț oferit de Clientul Dasha.

 

4.4. Anterior începerii Campaniei “Licitație” pentru un produs, Clientul Dasha va fi informat prin intermediul site-ului www.dasha.ro despre durata Campaniei și despre pragurile de preț corespunzătoare fiecărei zile din cadrul Campaniei.

 

4.5. Un prag de preț va fi disponibil în cadrul Campaniei “Licitatie” pentru a se plasa oferte pana se depaseste stocul maxim disponibil, prin raportare la caracteristicile produsului dorit de Clientul Dasha.

 

4.6   Clientul care a plasat prima oferta va avea intaietate pentru pragul de pret la care s-a înscris. Dacă se plasează o oferta pentru un prag de pret mai mare, cel care a avut ultima oferta înregistrată pentru pragul de pret mai mic va fi primul eliminat din cadrul Campaniei “Licitatie”.

 

4.7. Daca o oferta este depasita de alti clienti, atunci Clientul Dasha poate reintra în Campanie oferind un pret mai mare, competitiv cu pragul de preț la care produsul este încă disponibil în cadrul Campaniei. Pentru a cumpara produsul imediat, cu respectarea ordinii de prioritate date de vechimea ofertei, Clientul Dasha trebuie să ofere pretul de pornire a Campaniei pentru produsul respectiv, dacă oferta sa vine anterior începerii Campaniei, sau pragul de preț corespunzător zilei în care face oferta, dacă oferta sa vine pe durata Campaniei.

 

4.8  Organizatorul va putea suplimenta stocul pentru un produs care face obiectul Campaniei, caz în care ofertele Clienților Dasha se vor reactiva în Campanie, în limita noului stoc existent și în ordinea de vechime a ofertelor. Clienții Dasha vor fi informați despre reactivarea ofertelor lor.

 

4.9   Daca pragul de pret oferit de Clientul Dasha este inferior valorii pentru care se acorda transport gratuit de către Organizator, atunci prețului i se va aplica si taxa de transport, in momentul in care oferta va fi declarata castigatoare.

 

4.10   Daca Clientul Dasha inscris intr-o licitatie alege sa renunte la a mai participa in cadrul acelei licitatii, va putea trimite textul "Dezaboneaza"  in cadrul conversatiei de Whatsapp, sau va putea cere acest lucru  departamentului Call Center, insa, o data ce a optat pentru dezabonare, nu va putea reintra in cadrul aceleasi licitaii.

   5   FORŢA MAJORA ŞI CAZUL FORTUIT

      În orice situație de forță majoră sau caz fortuit care împiedică sau întârzie, total sau parțial, executarea și continuarea campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspundere privind îndeplinirea obligațiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi împiedicată.