Pagina se incarca
Termenii si condițiile campaniei Presale
Organizatorul campaniei
Organizatorul campaniei "Presale" este DASHA ONLINE S.R.L (denumit in
continuare "Dasha") cu punctul de lucru în București, Sector 6, Splaiul
Independentei, nr. 319, Sema Parc, Corp OB 17, înregistrată la
Registrul Comerțului cu J10/577/16.09.2010, RO 27394381
Definiții
2.1 "Campania Presale"/ "Presale" - este o campanie de prevânzare a
anumitor produse Dasha. Campania este organizata și se desfășoară
exclusiv pe website-ul www.Dasha.ro.
2.2 Client Dasha.ro - este orice persoana fizica care are vârsta de
peste 16 ani care achiziționează un produs de pe website-ul www.Dasha.ro
2.3 "Produsele din campanie" - produsele disponibile pentru a fi
precomandate ce sunt afișate pe pagina www.dasha.ro/presale/
2.4 "Precomandă" - este o comandă ce conține cel puțin un produs din
categoria Presale, selectat de pe pagina web www.dasha.ro/presale/
Perioada de desfășurare
Campania se desfășoară in anumite perioade pe site-ul www.dasha.ro.
Durata campaniei poate fi schimbată de către Dasha, fără un anunț
prealabil. Produsele disponibile pentru achiziție sunt doar cele din
categoria "Presale" (www.dasha.ro/presale/)
Mecanismul Campaniei
4.1 Nu toate produsele comandate în cadrul campaniei vor fi
achiziționate și livrate de către Dasha clienților care le-au comandat.
Selecția produselor care vor fi achiziționate și livrate către clienți
va fi comunicată în termen de 14 zile lucrătoare de la finzalizarea
campaniei.
4.2 Produsele disponibile în campanie vor fi afișate pe pagina:
www.dasha.ro/presale/
4.3 Clienții vor putea precomanda oricare dintre produsele din campanie.
4.4 După plasarea precomenzii, clienții vor fi contactați de către
reprezentanții departamentului Relații Clienți, in vederea confirmării
precomenzii plasate.
4.5 Precomenzile ce nu se pot confirma vor fi anulate.
4.7 Fiecare client care a plasat o precomandă va fi contactat și
informat dacă produsele comandate vor intra sau nu in etapa de
producție.
4.8 Pentru produsele care vor intra in etapa de producție și, ulterior,
vor fi livrate: clientul va fi informat de faptul că produsul pe care
l-a precomandat va intra în producție și i se va comunica data
aproximativă de livrare.
4.9 Pentru produsele care NU vor intra in etapa de producție și nu vor
putea fi livrate: Clientul va fi informat, în scris sau telefonic, că
produsul pe care l-a precomandata NU va intra in producție și precomanda
făcuta va fi anulată.
4.10 În cazuri excepționale, ce nu țin de Dasha sau echipele de
producție și colaboratori, anumite comenzi din campanie se pot anula,
chiar daca s-a confirmat inițial producerea modelelor alese. În astfel
de situații, Dasha va anunța fiecare client și se va oferi o reducere
similară cu cea din cadrul campaniei Presale.
5. FORŢA MAJORA ŞI CAZUL FORTUIT În orice situație de forță majoră sau
caz fortuit care împiedică sau întârzie, total sau parțial, executarea
și continuarea campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspundere
privind îndeplinirea obligațiilor sale pentru perioada în care această
îndeplinire va fi împiedicată.